ID486973159

E.T. - Katy Perry

大型嗑浣熊现场BGM【……】请加入我们的邪教吧!【。】

今朝有鸦今朝醉:

觉得E.T这首歌好适合rocket啊,想用E.T剪一个rocket的视频,包含电影和两个版本动画形象,拟人时把库珀性感迷人的镜头加进去舔屏专用(ಡωಡ) prprprpr

You're so hypnotizing
你是如此摄人心魄
Could you be the devil?
你可会是那魔鬼?
Could you be an angel?
你可会是个天使?
You're touch magnetizing
你抚摸着犹如磁石

Feels like I am floating
我感到飘飘欲仙
Leave my body glowing
我遍体炙热通红
They say be afraid
他们说要当心
You're not like the others
你不同于别人
Futuristic lover
未来式的情人
Different DNA
有着不同的基因
They don't understand you
是他们不懂你
You're from a whole 'nother world
你来自一个迥然不同的世界
A different dimension
一个异次元
You open my eyes
你大开我的眼界
And I'm ready to go
我已准备好
Lead me into the light
将我带进这道光吧
Kiss me, k-k-kiss me
吻我,吻-吻-吻我
Infect me with your love
以你之爱侵染我
And fill me with your poison
以你之毒灌满我
Take me, t-t-take me
带我走,带-带-带我走
Wanna be your victim
甘心做你的猎物
Ready for abduction
情愿被你诱惑
Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch so foreign
你的触摸如此陌生
It's supernatural
那是超自然的
extraterrestrial
如天外来客
You're so supersonic
你如此电光火石
Wanna feel your power
愿感受你的力量
Stun me with your laser
以你的光芒震慑我
Your kiss is cosmic
你的吻好像宇宙
Every move is magic
举手投足皆是魔力
You're from a whole 'nother world
你来自一个迥然不同的世界
A different dimension
一个异次元
You open my eyes
你大开我眼界
And I'm ready to go
我已准备好
Lead me into the light
将我带进这道光吧
Kiss me, k-k-kiss me
吻我,吻-吻-吻我
Infect me with your love
以你之爱侵染我
And fill me with your poison
以你之毒灌满我
Take me, t-t-take me
带我走,带-带-带我走
Wanna be your victim
甘心做你的猎物
Ready for abduction
情愿被你诱惑
Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch so foreign
你的触摸如此陌生
It's supernatural
那是超自然的
extraterrestrial
如天外来客
This is transcendental
这是超凡脱俗的
On another level
在一层新境界
Boy, you're my lucky star
男孩,你是我的幸运星
I wanna walk on your wavelength
我愿与你琴瑟和鸣
and be there when you vibrate
与你一起摇摆
For you I'll risk it all
为你我甘冒一切风险
Kiss me, k-k-kiss me
吻我,吻-吻-吻我
Infect me with your love
以你之爱侵染我
And fill me with your poison
以你之毒灌满我
Take me, t-t-take me
带我走,带-带-带我走
Wanna be a victim
甘心做你的猎物
Ready for abduction
情愿被你诱惑
Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch so foreign
你的触摸如此陌生
It's supernatural
那是超自然的
Extraterrestrial
如天外来客
Extraterrestrial
如天外来客
Extraterrestrial
如天外来客
Boy, you're an alien
男孩,你是外星人
Your touch so foreign
你的触摸如此陌生
It's supernatural
那是超自然的
Extraterrestrial
如天外来客


评论

热度(11)